Sayfalar

30 Kasım 2015 Pazartesi

makinalar dünyayı ele geçirecek


Çünkü şu kaç kilo olduğunu bilemediğim makina bile muhatap olduğu çamaşıra göre muamelesini değiştirebiliyorken; biz sevgili minnoş kalpli insancıklar aklımız bu elektronik devreli,gri kablolu,metal vücutlu kadar çalışmadığından, herkese aynı derecede eşit, adil, şefkatli davranıyoruz. Hayatımızdaki herkesi ama herkesi  aynı derecede sevip, hepsine karşı aynı derecede sorumluluk hissedip, hepsi için aynı derecede endişelenebiliyoruz.

Sonra kalbim kırıldı :(((
Sonra ay ben şok!!!!
Sonra inaaaanmoorum bunu bana nasıl yapar??!!!

Lekeli beyaz çamaşırları 90 derecede, uzun uzun tamburda çevirmek yerine hızlı renkli programa atarsanız ne olur?

Hüsraaaaan. 

"Pazartesi toplantıya giyerim bu gömleği" diye hallendiğiniz kahve lekeli beyaz gömleğiniz makinadan  adeta hiiiç yıkanmamışcasına, üstüne üstlük bir de yayvan bir sırıtışla "neaaber cinim özledin mi beni" diyerek çıkar.

Şimdi burada ben hayal kırıklığı ile banyo paspasının üzerine oturup kadere küfür mü etmeliyim?

Yoksa

Ne mal olduğu belli çamaşıra yanlış muamele ettiğim için kendimi sorgulayıp, kararlarıma çeki düzen mi vermeliyim?

Bu kaç kilo olduğunu bilemediğim (çünkü fotoyu netten buldum:) makine bile "dostum benim kapasitem 6 kilo. fazlasıyla muhattap edersen hakkını veremem. üzülürsün" diyebiliyorken.

biz; 

pelerin takıp,  külotlu çorap üzerine don giymeyi maarifet sanan süper kahramancıklar olarak bir milyon gerekli gereksiz insanla neden muhatap oluyoruz?

Sınırımız, kapasitemiz varken bu gereksiz cengaverlik neden?

Zaten olmuyor işte. Elimizde patlıyor fazla yüklenmeye gerek var mı?


Pazartesi ya bugün. 

Aklı başında bir hafta geçirelim bence.





2 yorum:

  1. İlginç bir kıyaslama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makinalı başka bir tespitim var yazdıktan sonra arçelik'in önünden geçerken hepimiz önümüzü ilikleyeceğiz.
      tehlikeliler.
      hem de çok
      :)))

      Sil