Sayfalar

9 Kasım 2015 Pazartesi

nedir bu bekar anne dedikleri??


sevgili evli beyler ve sevgili evli hemcinslerim
"sıkıcı evlilik hayatının arka bahçesi olarak bekar anneler en ideal seçimdir" doğru bilinen yanlışını irdelemek üzere beraberiz.
böylece ne evli beyler boşa zaman kaybetmiş olur.
ne de evli bayanlar bekar anneleri görünce istavroz çıkarır.

peki nedir bu bekar anne?
bekar anne demek öpüşebildiği çocuk vesilesiyle kabak gibi ortada olan kadın demektir.
yoksa bizim kadınlarımız öpüşmez. asla. malum :))
öpülebilirliği ortada olan bir kadını da kim öpmek istemez ki değil mi?

işin aslı öyle değil işte ne yazık ki.

bu şehir efsanesi  "boşanan annelerin, mahalle bakkalları tarafından basma eteklik üzerinden dizlerinin ellendiği " çağdan kalmıştır. yanlıştır efendim.

öncelikle herkesin medeni halinin sorumluluğunun kendisine ait olduğunun altını çizelim.
kimse kimsenin ne bekçisi ne de beş yaşındaki halinin annesidir.
"sofraya oturmadan önce ellerini yıka bebişim" der gibi " aaa sen evlisin ne ayıp" kimse kimseye demez. erkek egemen bir iş sektörüm var ve dendiğine daha rastlamadım şahsen.

toplumdan ar, edep namus bekçiliği beklemeyiniz.
yapmaz.
toplum ar, edep, namus dedikodusu yapar.

bekar anneler zaten yapıları itibari ile zor ilişkilerden çıktıkları için öyle her "nbr tatlı şey" diyene koşmaz. "bu kim yaaa, çocooom var benim. anayım ben anaaaa, hadsiz, seviyesiz" falan der.

bekar anneler ilk dudağını uzatanı "bir daha kimbilir ne zamana kısmet olur " diye öpmez. karşınızdaki bir anne. otomatikman sürece hakim biriyle dans ediyorsunuz yani. içimizden bu tip hallere güleriz dışımızdan "yaa dişinde bişey var galiba maydanoz mu yedin sen?" deriz

hepsinden önemlisi bekar annenin velayet gibi koruyup kollaması gereken bir pozisyonu vardır onu öyle şeyinin keyfine ateşe atamaz kusura bakmayın.
kimbilir ne savaşlarla, neler neler feda edilerek kazanılmış o velayeti asla ve asla "aşık oldum. çok sevdim. kalbime söz geçiremedim" makyajıyla topluma yedirmeye çalışmaz. zira toplum yese bile eski koca yemez. verdiği iki kuruş nafakayı kestirmek ve velayeti almak için kıyasıya mücadele başlatır.

bekar anneler bunu gaaayet net bilir.
ayağını türk medeni hukukuna göre uzatır.

bekar annelerin toplum çilesi ne zaman biter bilemiyorum ama konu netleştiyse gidip başka hinlik cinlikler üzerinde düşünebilirsiniz.

sevgiler





4 yorum:

  1. "Enough" filmini izledim dün, imdb'de yerlerde sürünüyo gerçi..Bi seyret bacım...Uykusuzum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uykusuzluk oğlanı yatırırken yanında sızıp sonra cin gibi gezinmemden:)) hemen izleyeceğim sba cım cey lo nun karateli filmiymiş merak ettim.

      Sil
  2. Bu yazıyı tüm erkeklere ve erkeğini kıskanan kadınlara okutmak lazım bence. Çok iyi olmuş bu yazı. Süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine dudak bükerler mi dersin?? yoksa anlarlar mı konuyu??

      Sil