Sayfalar

7 Aralık 2015 Pazartesi

aşk kapıyı çalınca (6 yaş)

Aşk kapınızı çalınca tek yapmanız gereken hızla koşmak.
Kovalanıyor olabilirsiniz.
Veya
Kovalıyor olabilirsiniz.
Her iki durumda da yapmanız gereken açık.
Kaaaaaaçççç!!
Neden mi?
Vallahi şu diyalogdan:

-anneeeğ deniz bana aşıkmış.
-hımm öö tamam
-ama sadece yakışıklı olduğum için aşık değilmiş.
-hımm kişiliğini de mi beğeniyormuş?
-belki. bilmem.
-peki sana kim söyledi denizin sana aşık olduğunu?
-deniiiiiiiz
-peki sen ne dedin.
-bişey demedim onu kovaladım.

Ona göre yani.
Aşkı görünce kaçın siz.
Işi şansa bırakmayın derim.

:)))

5 yorum:

  1. Hahaha sizin yakışıklıyı benim yerime öpün:)
    Kovalamak ha süpermiş.
    Bulunca bende kaçıcam söyleyin ona:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf edip sonra koşmaya başlayacaksın ama :)
      vur kaç taktiği ;)

      Sil
  2. Hahhaaa, ben de öyleydim.
    Beni öpmüştü, bende o'nu kovalamıştım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuç? ona göre kaçsak mı kucaklasak mı bilelim müzminsolo'lar olarak :))))

      Sil