Sayfalar

9 Nisan 2016 Cumartesi

olimpik haller

"Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim."
                                                        İmza: M.K.Atatürk

"Ben sporcunun zeki, çevik, ahlaklı ve mızıldanmayanını severim." İmza: Medeni Oğlan Anası

Benim ufaklık havuzda su kuşu oluyor haftasonları. Grubunda kendi gibi 4 serseri 2 denizkızı vardı. Kah kah kih kih takılıyorlardı. 
"Annööö haftaya pembe mayolu kız gelirse en dibe dalcööm". Diyordu. 
Hayat gayet flörtöz gidiyordu yani bu 6 lı yaşlarının keyfini süren beyefendiye.

Sonra bizim eleman validesi gibi çevik ve atletik olduğu için ilerletti suda kırmızı balık gibi kıvrıla kıvrıla yüzmeyi. Seviye atladı.
Yeni grubunda kendinden 5 yaş büyüklerle olimpik havuzu arşınlamaya başladı.
Böylelikle de antrenörünün havuz dışında ve başlangıç gruplarındaki o minnoş melaike yüzü dışında başka bir gerçekle tanışmış oldu:
Adam ressssmen melek yüzlü bir şeytandı:))
Yüzme programı zorlu, antrenör mükemmeliyetçi olunca işler gerçekten bambaşka yerlere taşınıyor.
"Ayyyy nasıl da sitilli sitilli start alıp yüzmeye başladı bebem" diye gözleriniz ışıldarken hoca "Hooop olmadı. Dur. Geri dön. Tekrar start al." diyebiliyor. Ühü. (Iyiydi ya aslında çoçoomun startı:))
Hal böyle olunca o " eğlen coş. hadi havuza gidiyoss" halleri yerini; apansız geliveren karın aģrılarına, mızıldanmalara, yüzme siiiporunun gereksizliğine, oysa koşu siiporunun nasıl da faydalı ve güzel olduğu hakkında demeçlere bırakıverdi.


En son havuza gitmek için hazırlanıyorken bacaģında mayosu ile halının üzerine yatmış "gitmiceeeeğğm ben havuza" diye mızıldanırken yine "aaa oģluşcuk, minnoşcuk, aman da aman annişkosunun balı nasıl da yüzuyormuş" demek yerine:

" eee tamam o zaman oğlum. tabii ki istemiyorsan gitmek zorunda değilsin. yalnız, sen yüzmede gayet başarılısın. kısa zamanda seviye atladın. bu kadar başarılı olduğun bir sporu yarım bırakmak istiyorsan  sen bilirsin." dedim.

yattığı yerden biraz tavana baktı.

" timim innicim.hadi gidelim."

Ah benim masum bebişim.

Senin yattığın yerden hayatta istediğin gibi at koşturuyormuşsun gibi görünebilir. 
Ancak o atı benim arazimde koşturuyorsun.

O minnak yanaklarından öperim cınımcım.




2 yorum:

  1. Çok güzel bir blog yazısı olmuş. Keyifle okudum.

    İyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  2. bu taktik her zaman işe yarar ;)

    YanıtlaSil