Sayfalar

5 Nisan 2016 Salı

ihtiraslı bulgur


Gece uyanıp yemek yemeyi seviyorsam ne olmuş??!
Demek ki sevgili bünyem aç.
Demek ki sevgili bünyem ilgiye muhtaç.
Ama dondurma kaşıklayan, nutellaya "Aaah! Ooooh!" methiyeleri düzen yürüyen yiyici değilim.

Benimki başka.

Kısır oradasın biliyorum. 

Cam kabın içinde nar ekşisinin kollarındasın.
Kah maydanozdan bir yanak alıyorsun.
Kah yeşil soģanı okşuyorsun.

Biliyorum.

Tadını taaa yatağımın içinde de olsam, damağımda hissediyorum.

Seni gecenin bu vakti yememek için; bir kap çilekli yoģurt, iki kilo salatalık, bir yarım kutu diyet madlen yedim.

Ama olmadı.
Olamazdı da.

Bunu şu an bütün o haltları yedikten sonra anladım.
Dönüp duruyorum yatağımda.
Ama ordasın biliyorum.

Parmaklarım buzdolabının kulbunu kavrıyor ve yüzüme vuran soğuk havayla birlikte gözlerim seninle buluşuyor.

Biliyorum çok homurdanacağım boş kaseye bakarken.
Biliyorum çok sinirleneceğim şiş göbeğimle yatağa giderken.

Ama pişman olacak mıyım?

Bence hayır.

Seni yememek için yediğim bir kase çilekli yoğurda, iki kilo salatalığa, bir yarım kutu diyet madlene pişmanlık duyabilirim.

Ama sana.

Bence hayır.

:)))

Hayatta orada olduğunu bildiğiniz haltlar varsa ertelemeden yiyin canlarım.

Çünkü O'na sıra gelene kadar ve O'nu yememek için yedikleriniz sebebiyle dizlerinizi döverken bulabilirsiniz kendinizi.

Çekinmeden yiyin.

Afiyetle!






2 yorum:

  1. Tombulum. Eee yemek yemeyi çok seviyorum. Tabii tombul olurum:D
    Yemek yedigim zaman daha mutlu oluyorum. Ohh misss diyorum içimden. Bazen yemeklere medhiyeler düzüyorum. Aşkım canım gel seni yiyeceğim diye. Ne yapayım yani:D
    Teyzemin dediği gibi yemek yiyipte ölmeyi tercih ederim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımız ne istiyorsa yemeliyiz bence. Yummy yummy. Yani ne istiyorsa 😉 var mı başka keyif. Nöövvv.

      Sil