Sayfalar

8 Nisan 2016 Cuma

bu da bana kapak olsun



Günaydın günaydın günaydın.

Cumartesi sabahı yatak keyfi nasıl sabote edilir?
Hayatın acı gerçekleri nasıl sağlı sollu tokat atar?
Bir kozmo kadını olamayacaģımın bana "kapak" lı kanıtı nasıl olur?
Bir dergi okuyayım dedim. (Malum aplikasyonlar mevcut artık pit pit telefon ekranından okunuyor.)

Daha kapağı okurken yüzüm düştü, gözüm daldı, dudağım titredi.

Neden mi??? Misal;

Her derde deva olarak, adem babamız ile havva anamızın kültür fizik hareketlerini önermişler (kozmo kızı ofischick olur, kokoş olur diye pilatesten bahsettiklerini nerden çıkardınız) oysa ben her derde deva olarak ekinezya çayını bilirim ama onu da sıklıkla rezeneyle karıştırırım.
Cahillik o kadar boyu geçiyor yani bu "derman" konusunda. 

Kışı grip olmadan atlatmak da mümkünmüş ki o da muhtemelen madde 1 de anlatılan şekilde uygulama ile cereyan edecek bir hadise. Yine laf dönüp dolaşıp toplara geliyor yani. Ancak burada bahsi geçen toplar kuvvetle muhtemel pilates topu değil. Ben bitki çayı topu olabilir diyorum çünkü bir kozmo kızı değilim. Olsaydım bilirdim bence. 
Cahillik yine "ene o neymiş kii " dedi gördünüz mü:/

Diyelim ki kışı grip olmadan ve üstüne üstlük bunu pilates(!) yapmadan atlattım. O zaman kim bana kur yapıyor etrafa bir bakalım. Işin uzmanı etrafına iyice bak diyor. Hımm beton mikseri sesinden ve toz dumandan ayrıca o şantiyelere ulaşabilmek için gidilen kilometrelerce yollardan sonra kur mu? 
Kur denilince o ortamda aklımıza gelen tek şey döviz kuru. Hani bazı malzemeler yurt dışından dölerle evröyle geliyor ya. 
Demek ki neymiş meslegimiz flörte en "hadi canım ordan sen de" diyen meslekmiş. Flört dediģin şey de az biraz bakışma, fotokopi makinasınin yanında karşılaşma, asansöre şans eseri birlikte binince tavana veya ayakkabılara bakıyorken, parmaklarını oynatarak ineceğin kata gelmeyi bekleme gibi değişik vesilelerle aradaki mesafeyi 30 cm altına düşürmeyi gerektirir. Biz şantiye diyoruz. Acı yok diyoruz. Bugün de beynimiz hoşafa döndü ama eve vardık diyoruz. Bir kozmo kızı olmadığım gibi mesleğim de kozmoluğa uygun değil görüldüğü üzre.

Yaşım 30+ olduğuna göre artık kabul edelim ki durum bu.

Ne yapalım ağlayalım mı?

Bu da hayatın bana yaptığı " kapak" olsun.

:))


2 yorum:

  1. ayol Seçkin Piriler mi kapak olacak bize...Monica falan koyalım bulunsun;
    http://blog.dmanagementgroup.com/monica-bellucci-covers-woman-madame-figaro-april-2014/
    öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen adriyanacıyım 😅 insan değil bir melek.

      Sil