Sayfalar

21 Ağustos 2016 Pazar

Medeni bekar vs Müzmin bekar

-aloooo. canımmm medenicim döndüm ben.

-nerdeydin ki?

-musa dağında. sen beni sosyal medyada niye takip etmiyosuun.

-bekarları etmiyorum. çok sıkıcılar.

-ah ama mükemmel bir deneyimdi.içsel yolculuģum çok etkileyiciydi medeniciyim.

-ne denedin de etkisinde kaldın çılkın?

-üfff. görende entel biri sanır seni ama bildiģin odunsun bence. sen en son nereye yaptın içsel yolculuģunu?

-manava yaptım.kavun aldım.

-ayyyy. Tamam sus.

-içine dondurma koyacağım.onunla uģraşıyorum şuan.

-nasıl da dünyevi şeylerle kısıtlayıcı hallerdesin.

-uhrevi yolculuģunu neyle yaptın bebişim astral törkiş dolarz ile mi? Allah aşkına bir söyle kaç tl bayıldın?

-paranın satın alamayacağı şeyler vardır medeni.meselaaa huzur gibi 

-aşk gibi??

- aşk gibi evet o da olabilir

-o modern zaman şarlatanlarına verdigin paralarla her sene iki kere avrupa tatili yapsaydın; o turlar vesilesi ile tanışacaģın, şu an sana maviş maviş bakan ve "estanbol şok gusel. musmin iz may vayf şok gusel" diyen sarışın bir kocan olurdu yavrucum.

-kapatıyorum. yüzüne kapatıcam.

-kapat dondurmam eriyor zaten.


Muzmin bekar ve aşkitosu (temsili)

8 yorum:

  1. "kapat dondurmam eriyor zaten" :D
    Güldürdün yahu yine :D

    YanıtlaSil
  2. :):) gece uyku tutmadı ve sayende kafamdaki kara bulutları attım bu yazıyla...

    YanıtlaSil
  3. daha sık yaz, hep yaz yavrucuğum :)
    p.s. 1 senedir falan bekar olmaya çalışan zavallıcık (bildin mi :))
    öptüüüm

    YanıtlaSil