Sayfalar

6 Mayıs 2016 Cuma

yerim seni


Pasta yediysem sen bahanesin depresyon.

Hayatımda beğenmediğim her şeyin sorumlusu benim.
Hayatımda beğendiğim her şeyin mimarı benim.

Beni gülümseten her anıyı yaşarken isteyip yaşadım.
Hatırladığım kadarıyla kimse beni dizleri bollaşmış eşofman altıyla markete giderken çekilmiş fotolarımı basına sızdırmakla tehdit etmedi.

Beni hüzünlendiren her anıyı yaşarken de orada olay mahallindeydim.
Boynum bükük kenarda durmuyordum. Bizzat şahsen olayların merkezindeydim.

Bahanelere gerek yok.
Bahaneler sadece can sıkıcı, sanal gündemler yaratır.

Yağmurun altında dururken ıslanıyorum diye isyan etmem.
Buluta da laf etmem.
Gökyüzünü de bahane etmem.

Ya şemsiye açarım.
Ya bir saçak altı bulurum.
Ya bir yere oturup bir kahve içerim.

Sonuçta yağmur dinecek değil mi?
Amazon ormanlarında mı yaşıyoruz canım.

:)




2 yorum: