Sayfalar

21 Ekim 2015 Çarşamba

çoğala çoğala geliyoruz

bu gribi kim icat ettiyse vallahi bravo.
çok tebrik etmek istiyorum.
arkadan sinsice yaklaşıp, kurbanı belden kavrayıp, hoop! diye yatak döşek kündeye getirmek konusunda yeşilçam coşkun abisinden daha becerikli.
resmen süründüm.
sürünürken de düşündüm.
ben yorgan altındayken oğlan annemleydi.
kızım dinlen. kızım oğlanı merak etme. pervane.
kız annesi işte dedim.
kız çocuklar işte.

kızlar hep yapmaya. olanı çoğaltmaya çabalıyor.
yoktan var ediyor.

bir iken iki 
iki iken üç
üç iken dört oluyor.

evleniyor damat geliyor, çocuk oluyor.
boşanıyor damat gidiyor, çocuk kalıyor.

hep bir çoğalma hali.

oğlan öyle mi?
evlendir tek.
boşat, geri al yine tek.
mis gibi.

allahım
kız analarına güç, kuvvet, sabır, sıhhat ver.
biz oğlan analarına da akıl ve fikir ihsan eyle.

zira kaynana olunca akıl, fikir çok lazım olan bişey.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder